Medlemskab:

Forudsætningen for at kunne oprette et møde er at du er medlem af SwErfa.dk. Er du ikke dette i forvejen kan du gøre dette via MinForening.

Medlemskabet koster 100 kr årligt der opkræves via MobilPay.


Du kan med fordel tilmelde dig via MinForenings App'en, da dette for det meste er nemmest og hurtigst. 

 


Du kan også tilmelde dig via følgende link: https://web.minforening.dk/invitation?clubToken=14lZgk3dzIIuj8_wppx62C4x3h6L3qJPMcVexidRI419nRv5RG_DCdIrgexXmSpZbjO8klG9idJ1QCqfwCHmOA==

(Virker linket ikke, så kopier ovenstående blå text ind i din browser og prøv igen)


Ved at klikke på dette link, vil du få en lille intro til hvordan du kommer igang med MinForenings App'en



Sådan opretter du et møde:

Vi har alle travlt. Det er derfor vigtigt, at du ved afslutning af hver møde, planlægger det næste gerne flere møder.

Du kan oprette et møde på to forskellige måder:

Via en Webbrowers, her har du nogle udvidede muligheder f.eks. som at oprette brugerbetaling til f.eks. forplejning, lokaleudgifter mm. eller via Mobil, dette er nemt og simplet, men har ikke samme from for muligheder. 


Via Browser:

Når du er logget ind

  1. Klik på ”overblik”
  2. Klik på ”ny aktivitet”
  3. Vælg ”Møde”




  1. Indtast Titel.
  2. Som udgangspunkt skal det være gratis at deltage. Betaling til f.eks. forplejning eller lignende, vil være acceptabelt.
  3. Indtast hvor mødet afholdes.
  4. Tilføj Start og slut på mødet
  5. Undlad så vidt muligt, at tilføje svarfrist. Hvis man tilføjer svarfristen, kan der ikke tilføjes eller ændres på deltagere efter denne dato.
  6. Tilføj beskrivelse, dagsorden eller anden relevant information om mødet.
  7. Max antal deltagere, hvis det kniber med pladsen.
  8. Vælg offentligt hvis alle må deltage, eller privat hvis det er en lukket gruppe.
  9. Klik på vælg deltagere. Vælg grupper eller personer som skal modtage en invitation. Har du valgt synlighed som privat, er det kun dem du



Via Mobil:

  1. Under Aktiviteter
  2. Klik på ”opret ny aktivitet”
  3. Vælg ”Møde”




  1. Indtast Titel.
  2. Tilføj Start og slut på mødet
  3. Indtast hvor mødet afholdes. Undlad så vidt muligt at tilføje svarfrist. Hvis man tilføjer svarfristen, kan der ikke tilføjes eller ændres på deltagere.
  4. Tilføj beskrivelse, dagsorden eller anden relevant information om mødet.
  5. Max antal deltagere, hvis det kniber med pladsen.
  6. Vælg offentligt hvis alle må se og deltage i mødet, eller
    privat hvis det kun er dem som du inviterer.
  7. ”Opret aktivitet”
  8. Vælg deltagere. Vælg grupper eller personer som skal modtage en invitation. Har du valgt synlighed som privat, er det kun dem du
    vælger som kan se mødet.